Tisdagkväll

Jag kunde ändå tvinga mig själv till lite uppsatsskrivning, och det gick ju till och med bra. Kunde dessutom mejla iväg kulturuppgiften i hemkunskap också. En del saker har lättat från hjärtat.
Träningen däremot gick inte så himla bra, det var kul och skönt att få träna igen, men det var inomhus, och jag tror min hjärna var ute på promenad för jag tappade hela tiden spelförståelsen... Jaja, livet kan inte alltid vara bäst & på topp. Förresten vet jag inte hur många gånger idag jag tagit fel på veckodagen! Känns som söndag, intalar mig själv att det är onsdag, tror att det är sista dagen på ett lov, men det är tisdag... Sa ju att hjärnan är på semester!

Nu har jag duchat både hett & kallt, och filat fötterna som bränner och fick blåsor efter inomhusskorna. Nu ska jag dricka en kopp thé och stretcha ut musklerna lite lätt innan jag lägger mig.
Sov gott, fina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0