Sova på morgonen!

ÅH VAD SÖNT MED SOVMORGON!

Har faktiskt ändå redan varit och tittt på skidbyxor, hittade ett par alternativ, så nu vet jag vad som finns.
Idag ska jag ta det väldigt lugnt och snart träffa Cecilia. Vädret är underbart så vi måste vara ute coh promenera!
Första hade jag tänkt mixa ihop en smoothie snabbt, som enkel lunch. Det var längesen jag drack det, det bästa & godaste som finns.

Eventuellt tänkte jag faktiskt plugga lite idag!? Har fortfarande ett SO-arbete som det fattas en del på, och jag vill bli klar, för efter lovet väntar svenskauppgifter med... Jaja, jag gör lite grand så känns det nog bra. Fast jag är NOLL motiverad till skolarbete just nu. Vi spar det till eftermiddagen, hehe.


Ha en fin dag tills vi hörs, och för er som inte har höstlov, det är fredag
idag, ju! HELG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0