Soul & Gospel

Dessvärre missade jag helt att använda kameran igår på konserten, lyckat... Jaja, det gick i alla fall otroligt bra måste jag säga! Alla var snygga och det mesta av musiken lyckades. Jag gjorde inte bort mig på mina solon heller! Fast det bästa är alltid när man kommer hem och slänger av sig tajta jeans, vilar fossingarna från klackar och bort med sminket. Så skönt att bara slänga sig med benen i högläge i soffan och sedan lägga sig och vänta på den långa sovmorgonen som väntar.

Och den var skön, ska jag säga!
Men jag är egentligen på helt fel humör för att blogga. Tänkte slänga upp ett kollage sedan, bilder går bättre än ord just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0