Sista läxora & proven!

Skön skoldag idag! Sovmorgon till halvelva, och bara lagom kul lektioner. Dessutom fick vi reda på att vi kommer sluta runt 12:00 på fredag, inte illa!
Nu tänker jag sätta igång med matlagning till familjen. Det blir potatis i ugn med något gott till, kött av något slag skulle jag tro. Senare har jag inomhusträning med fotbollen, jippie!
Det här är även sista veckan med skolplugg, så därför ska jag sätta igång med svenskarecensioner & skriftligt arbete om energi i NO. Tänkte skicka in min biologiskrivning idag, har lite grand kvar på den. SO-provet skev vi idag, och det kändes bra. Härligt att känna hur skolarbetena minskar hela tiden för varje sak man gör färdigt. Juste, imorgon har vi ju tyskaprov... Men det var väldigt enkla saker med, så det ska inte ta någon tid.

Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0