Min svåra gåta

Vet ni vad jag ska göra ikväll? Gissa tre gånger!
Ledtråd: Det är något jag inte gjort på hela lovet.
TJYVKIKA INTE!



SVAR: Sova. Ta sovrmorgon alltså. Jag har gått upp före kl.8 lovets alla dagar hittills. I lördags till Göteborg, och de två nätterna där var det att gå upp tidigt för dop & tur i öteborg city. Sedan när jag kom hem, har jag ju haft fotbollsskolan i tre morgnar. Åh vad skönt, ska verkligen ila ut imorgon, och njuta av att kunna ligga kvar i sängen ett tag!
Nu ska jag vara uppe en stund till, bara för jag vet att jag kan, ingen klocka ställd imorgon.
SKÖNT! Hoppas ni också får/har lite sovmorgon på lovet i alla fall?


Säng du ser inbjudande ut?
(.På Mickis land.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0