Jobbskuggning fixat!

Blev en rätt lugn första dag i skolan. Imorgon har jag Soul/Gospelkonsert, så vi hade repetition inför den ela eftermiddagen. Jag hoppas allt går vägen imorgon, jag har ett solo, men min hals är lite krasslig...

Jag är supernöjd ändå, för direkt efter skolan cyklade jag vidare till min gamla låg- och mellanstadieskola för att ordna upp med min jobbskuggning. Kan berätta mer om vad det är när det väl kommer, i slutet på november.
Så kul att träffa min gamla lärare, blir så glad! Jag gick därifrån med ett rejält leénde som sedan frös fast i mitt face! (-;

Ska fixa lite småsaker och äta middag. Sedan tänkte jag dra på zumba!! Nu blev jag ännu gladare! Det var så länge sen jag testade på det, men nu är det dags igen, förhoppningsvis! De andra gångerna har ju passen varit utbytta...!
Vi hörs sen!


Letade efter en glad bild på mig, haha! Här var jag glad för
att sommarlovet precis skulle börja, efter avslutningen. Nu
är jag bara glad i största allmänhet! Tänk vad lite som krävs!


Kommentarer
Postat av: ~*Jennie*~



Sv,



Tack! Gulligt sagt! Fin bild på dig!

2010-11-08 @ 18:08:21
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0