Ingen pluggenergi...

Nu har jag varit hemma ett tag efter skuggningen på skolan. Har bara tagit det lugnt, egentligen, skönt. Laddar med energi för ikväll ska jag träna fotboll, inomhus. Egentligen borde jag skriva på ett uppsats, men även om jag tycker det är ett kul ämne, känns det som om jag går rakt in i väggen när jag sätter igång med skolarbete...

Tänkte ta bussen förbi farmor en sväng i alla fall och lämna lite saker. Sedan får jag se om det blir något plugg. Jag skulle gärna vilja ha det gjort, men som sagt beror det på vad kroppen & knoppen säger.
   Ska i alla fall på träningen, tack för det! Det kommer lätta på  trycket lite, som vanligt.
Imorgon blir det skola igen! KÄnns som jag varit borta flera veckor, trots att det bara är fyra dagar!

Får se om jag hinner med mera blogg idag, annars ha det finfint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0