Godisburkar



As I told yoy before... Jag är tokigt tokig i glasburkar! Och en människa
som är galen i färg, vad tror ni jag blir när jag dekorerar mitt rum med
burkar som ser ut så här? Detta är dock endast till för prydnad, hehe!
Mitt snabbaste och enklaste inredningtips, fyll billiga glasburkar från
IKEA, Stockhome eller Lagerhaus som har i olika storlekar, med massa
godsaker. Eller något annat skoj, som kulor, stenar eller sudd!
När jag skaffar eget, då ska mitt skafferi i köket bestå av glasburkar,
där alla torrvaror ska förvaras. Framme såklart, så de skapar lite
personlig miljö, och piggar upp ett vitt kök med lantliga detaljer. Det
är mitt kök det! :D
(The Jellybean's har jag dock för tillfället inte... De är lite svåra att få tag på, mitt favoritgodis. Men när jag har det så fylls burkarna noggrant!)

Kommentarer
Postat av: daniela

SOFIA <3

2010-11-04 @ 22:18:53
URL: http://capturetheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0