Foto i solen!

Jag är klar med nyreryteringen, den gick kanonbra!
Har tagit en dusch och fixat till det sista i garderoben, som förbretts för vintern (-;

Nu ska jag klä på mig vettiga kläder och tänkte gå ut och ta massa vackra höstbilder. Det är fantastiskt perfekt för detta! Alldeles blå himmel, sol, gula löv, kala träd oc allt annat som innefattar hösten. Jag älskar denna årstid!
Klockan tre ska familjen äta hos mormor&morfar. Gott, för jag är hungrig efter att ha tränat barn.
Tänkte skriva ett till inlägg i kategorin Ledarskap idag, om en bra ledare. Och det viktigaste mottot att gå efter.

Nu ska jag kila ut så solen inte hinner flytta sig, då förstörs hela tanken med fotograferingen.
Ha en härlig lördag! (är det bara jag som starkt ändå tror att det är söndag?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0