Fotbollsdags

Äntligen säger jag bara! Nu har tiden tagit sig i kragen och bestämt sig för att jag ska byta om nu.
Jag har suttit i morgonrock fram till nu och verkligen inte gjort någonting, trots det är jag pigg & laddad.
På med alla sköna kläder och sedan packa väskan med vattenflaska, skor, kläder och frukt.
Sedan bär det av för en lång turnering/träning. Har för mig att det skulle komma flera andra lag också som vi spelar mot. Ska bli skönt att springa sönder kroppen ett tag, ösa mjölksyra och svett i flera timmar. Fotbollen håller på ändå till 5 tror jag. Hoppas på effektivitet och taggade spelare. Jag ger järnet idag!

Kvällen spenderas ev. med vänner! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0