En fredag till världens bästa

Ska kanske berätta lite om en kanondag igår!
Efter två lektioner i skolan som var lätt att plöja igenom, åkte vi till gymnasiemässan. Det var rätt rörigt och svårt att hinna med och prata med alla, som de ville, särskilt inte när man är osäker på vad man ska välja. Fick ändå med mig en hel överdriven hög av gymnasier & linjer jag kan tänka mig.
Det mesta blev ekonomi, humanistisk & hälsa. Så lite har jag sorterat i alla fall.
Stannade någon timme, sedan tog jag Maria Mikaela & Frida tåget tillbaka mot centralen, och gick sedan och åt lunch/fikade på Wayne's i vinterkylan. Brrr, men ack så mysigt! Vi stannade rätt länge och bara pratade, och hann bara i kika runt i en butik innan vi bestämde oss för att åka hem.
Maria följde med mig hem sen, och vi dekorerade cupcakes (visar i nästa inlägg), åt thaimat från bästa restaurangen där jag bor, pratade & pratade & pratade. Satt i mitt rum med tända doftljus och alldeles nedsläckt.
När hon åkt hem drack jag glögg med familjen i soffan och tittade på film.
Julen skapar verkligen en speciell stämning!
JAG ÄLSKAR DET HÄR!

bara ett exempel på hur man kan göra en vanlig sketen fredag till den bästa.

hey soulsister ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0