Besök ikväll!

Äntligen fredag hörni! Inte illa alltså!

Efter en eftermiddag pylld med endast svenskaprov som kändes toppen, spenaderade jag en stund i centrum med finast. Hittade en present till Josefin som har fyllt år, och jag ska till henne imorgon för att fira lite! Härligt!

När jag kom hem väntade ett riktigt underbart snyggt matrum och hall. Målaren och hanteverkarna var ätnligen klara efter en veckas jobb av målning, finjusteringar, slipning, nya lister och tapetsering. Det blev verkligen fantastiskt, älskar det! Kan ju fota tapeterna sedan kanske, jag var med och valde en utav dem, som är riktigt häftig! :D

Förutom att beundra tapeter har jag även försökt lösa lite problem som uppstått med min ledargrupp för nyrekryteringen, en vän och min pappas kunskapsbrist i stavning. Sånt som jag gillar att pilla med i vardagen, ni vet! Har dessutom stoppat i mig en mumsig mellanmålsrulle, av tortillabröd, kyckling, parmaskinka & bireost. Gott efter en massa ansträngingar denna fredagseftermiddag.

Ikväll kommer mina fina kusinvitaminer hit och ska sova över. De kom hem från Israel i veckan, kul för dem, och kul för mig att höra på! Det blir tacos och mina fina cupcakes som bjuds på.

Nu- en rask promenad på en halv timme, hoppas er kväll blir lika fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0