Back bloggin'!

Sitter på altanen hemma hos Cissi och äter smörgåsar. Jag har varit i närheten i en fotbollssal och varit ledare. Kom hem från Göteborg sent i måndagskväll, och då packade jag bara om väskan och fick skjuts ner till kyrkan. Där hade vi fixat med övernattning för vår gamla konfa-grupp. Supermysigt med film, snacks, prat & liiiite sömn. Verkligen kul att träffa gänget igen och dela massa skratt! 
Imorse fick jag dra mig upp vid halvåtta och sätta på mig fotbollskläder. Fick skjuts till hallen där det var SoccerAcademy, som jag var ledare för. Det är så himla skoj, och dessutom rätt lugnt med bara 7barn på 4/5ledare, och barnen var födda -04/-05.

Snart ska jag cykla hem och fixa, packa upp, greja & duscha. Först blir det lite mer prat med C.
Uppdaterar mer med bilder osv senare idag.
Ha så vackert.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0