Avslappnad dag

Åh vad skönt att det är alldeles ljust ute av en sol som strålar i höstvädret, och friska vindar som blåser!
Jag är mycket sugen på att gå ut & fota... Får se vad som sker med den tanken, hade ju lite andra planer.
Håller på att smälta min lunch, omelett, morötter, potatissallad och rostad lök. Världens enklaste maträtt att laga till när man är ensam hemma. När jag är klar vid datorn, ska jag dammsuga ur min garderob lite, och avsluta rensningen som jag gjorde igår.
   Därefter hade jag tänkt att cykla till Friskis&Svettis och träna, länge. Det ska bli helt underbart! Kanske duschar och bastar där, det vore skönt! Men då hinner det bli mörkt om jag ska fota, hmm...?

Äh, vi får se vad jag känner för. Ett steg i taget, jag är hemskt usel på att leva i nuet, en sak som ibland tynger mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0