Planer för dagen

Nu sitter jag och äter frukost framför datan. Det borde jaginte göra, så strax ska jag läsa morgontidningen istället. Erkänn att det ändå är lite vuxenpoäng att inte ens femton år fyllda, redan läst Dagen Nyheter varje morgon i två år?
Började morgonen med att sätta på mig rosa sportbh och shorts och hoppa studsmatta några minuter. Så där för att få igång pulsen på morgon, jättehärligt att flyga under skuggan av ett blommande äppelträd! Sitter i morgonrock just nu och väntar på att min kokosnöt-kräm ska sjunka in ordentligt efter duschen, sen ska jag klä på mig fräscha sommarkläder, för det är så varmt och härligt här! Då ska jag gå till min gamla skola faktiskt, och hälsa på min toppenlärare från fyran & femman! Vad kul det ska bli att vara tillbaka på barndomsskolan, och särskilt nu nära skolavslutningen, när alla barn är ute och leker, övar avslutningsånger och hela skolan blommar!

Jag tror inte jag följer mde klassen till stan i eftermiddag. Jag känner att jag måste vila min kropp, och sex timmar i stan och bara sjunga i stan, för ingenting, känns minst sagt onödigt. Istället ska jag vara hemma ochvila upp mig, och fixa småsaker här hemma.
Ha en bra dag, bloggar senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0