Lyckad redovisning och utelek

Redovisningen gick ju så bra! :D
Alla var impade av våra egenskrivna låtar, röster, instrument och allt gick som planerat! Sedan satt alla familjer vid sina dukade bord och åt potatissallad och rostbiff. Presentutdelning och tack till vår pastor och hjälpledare, och alla var glada all night long!

Nu har jag bara hunnit ta av min klänning och packat upp hanväskan, och väntar på att Nora ska bli klar med sitt fix. Hon var ju också med och konfirmerade sig! Sen ska vi gå bort hundra meter till en liteliten äng och spela brännboll de flesta konfirmander! YES!

Imorgon uppdaterar jag nog inte. Kanske sent på kvällen, men för övrigt så är det folk här hela dagen,
ha det underbart!

Kommentarer
Postat av: Din bästavän Maria

hej älskling, ni var verkligen superduktiga!! inte en enda falsk ton ;) jag är impad!!! :D <3 <3 <3 älskar dig

2010-05-22 @ 22:09:15
Postat av: Julia

otroligt fin blogg! bilden i headern är jättefin:)

2010-05-23 @ 17:19:26
URL: http://showbyjulia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0