Lugn solig torsdag

När man kan cykla till skolan före åtta på morgon, då är sommaren är! Eller vad säger ni?
Värmen ligger på än, och man kan gå runt i shorts och t-shirt. iag körde jag dock på chinos, men imorgon blir det jeansshorts!
Idag skulle vi haft tre prov, som blev ett prov- matte. Det gick säkert bra det mesta. Hemkunskapen hade vi ingen lärare, så vi fick vara med andra gruppen en stund, och lite teori. Vi fick i alla fall smaka massa goda fiskrätter och fem olika sorters kladdkaka-gillas! Historieprovet flyttade vår knäppa lärare också fram till torsdag... En del har gjort provet, men vi var sex stycken från klassen som var borta förra veckan på lägret, så vi får snällt vänta.
Nu ska jag strax kila iväg till Tobbe och hämta lite pick&pack som han tog med sig på bussen, eftersom jag inte kunde ta allt med cyklen, tack kompis! Sen blir det middag och talagträning vid halvsju, jippie!
 Jag älskar att kunna ta på mig träningskläderna, eller i alla fall shortsen, sportbh & t-shirt direkt efter skolan!

Dagens mellanmål: En banan, ett halvt äpple & en havreknäcke med skinka

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

så snygga byxor sofia :D

Sv: ja jag älskar också sånna söta pyjamaser!

hoppas läget är bra med dig? mycket i skolan nu i slutet eller? :)

Good night & sleep perfekt!

2010-05-24 @ 22:59:49
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0