Konfirmationens utstyrsel

Ska förresten börja med att säga tack till er som kommenterat om den nya headern, och tack för kommentarerna över huvudtaget. Har ju inte kunnat svara på ett tag nu!
Så, vad tror ni om denna klänning på lördag och söndag till konfan? På lördag är det redovisning av saker, och då ska jag ha den. På söndagen, efter själva gudtjänsten med konfirmation (då har vi vita kåpor på oss), mmen efter så har jag mottagning hemma, och då ska jag kanske också ha den. Möjligtvis en rosa kjol istället, får se!


Lätt aprikosfärgad med lite spetsdetaljer, knappar och band.
Vad säger om den? Blir bra med gulsmycken, pärlörhängen och svarta klacks!

Kommentarer
Postat av: Anonym

den var jättefin! var har du köpt den? :) <3

2010-05-16 @ 20:05:59
Postat av: Amilia Chanel

Den var jätte fin! Jag måste också fundera på vad jag ska ha på mig under detta års konfa! har varit ledare nämligen ;) Tur att jag är en klännings älskare så jag har nog ett 40tal att välja på (a)

Kram på dig :)

2010-05-17 @ 00:04:41
URL: http://miilliisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0