Ibland måste de dåliga dagarna fram

Och idag har jag en sådan dag. Jag vaknade helt enkelt på fel sida om sängen idag. Jag var trött, irriterad på massa saker, och kände mig inte särskilt snygg...
Men ibland mpste man, det är inget man kan styra över. Särskilt inte eftersom merparten av årets dagar, för min del i alla fall inte går åt till att sura. Oftast är jag ett happyface :D

Men allt gick i alla fall bra igår, skönt att det inte blir lika mycket numed rep och sånt inför musikalen Oliver Twist, eftersom vi är färdiga med det nu. Kvällen slutade på topp med föreställningen klockan åtta, då en skrattanfall dök upp mitt i en scen, men vi fick publiken med oss!
Men det var mer än skönt att lägga sig och sova sen! Mina fötter värker än av att i tre-fyra dagar sprungit barfota på trägolv, dansaat runt och hårt knutna fotbollskor. Mina fotsulor känns helt trasiga!

Men som sagt, idag händer inget speciellt, har inte lust till så mycket heller, pga dagens humör. Skulle serverat på niornas bal ikväll, men vi var så många, och jag serverar istället på deras avslutningslunch. Dessutom var allt typ oplanerat. Förra året på balen var allt jättenoga och ordningssamt med föräldrar som styrde, och vi var med på balkommiténs möte två gånger och fick uppgifter. Om de två dagar innan frågar efter servitriser, trots att de inte bestämt om maten än, det låter lite kört...
Kanske kommer Frida och jag hitta på nått ikväll, får se!


Tur att morgondagen börjar med det bästa jag har i mitt liv, fotbollen.
Så här trivs jag bäst, alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0