En snabbis innan jag sticker

Jag hade för en gång skull visst felplanerat tiden lite. Visst hann jag med marginal hemefter skolan, och laga mat som jag skulle göra. Men i och försig blev mitt schema flyttat en halvtimme tidigare. Mamma och pappa plockar upp mig om en kvart så åker vi till aulan och förbereder inför musikalen!
 Men medan min starka korvstroganoff puttrade, hoppade jag in i duschen, eftrsom jag inte gjorde det i skolan sista lektionen, och sedan har jag och min bror ätit. Dagen har varit helt okej, som vanligt. Men det är svårt att koncentrera sig nu de sista dagarna, bara två prov kvar, imorgon tyska och på onsdag matte. Man vill mest bara busa och snacka i klassrummet... ;) Eller vad säger ni?

Ha det skön...T i solen!

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

Sv: Ja älskar deras smykcen :D Marinblått är snyggt ja!

Ha en härlig torsdagskväll!

2010-05-27 @ 20:50:38
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0