Återhämtning på mitt vis

Jo, idag kanske min återhämtning blir lite annorlunda mot vanligt, menmen. Ska stretcha alla muskler ordentligt nu, äta upp mina pumpa-och solroskärnor, och sedan plugga. Om jag hinner ska jag köra lite styrka i TV-rummet också.
Plugg är faktiskt inget som brukar stå mitt schema, åtminstone inte återhämtingen efter träning. Oftast gör jag vad som behövs i skolan, och vi har inte särskilt mycket läxor. Men om vi har så gör jag dem snabbt innan träningen, men nu är det prov som ska läsas in, och det måste göras.

Hoppas vädret är bättre imorgon så jag kan cykla ned till aulan för musikalerna. Alltid lika bra start på dagen!


MItt absluta bästa mattips! Pumpakärnor och solroskärnor!
Ät som de är eller i sallader, filen, gröten eller på pannkakor!

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

gott det låter :D gillar att ha frön/nötter på olika maträtter!



Sv: Ja precis, sverige är faktiskt ett bra land om man tänker så. gillar de ordningsamma svenskarna som följer lagarna osv. dock gillar jag inte att allt är så pluttigt och litet och allt är "lagom". Typiska svenne familjen passar mig inte heller så därför ska jag dra utomalands så snabbt som möjlgit! :D



ja det var dem jag menade, skit snygga!

ok, lycka till. Jag har sista slutspurtsveckan här med massor av plugg. men det tar snart slut :D

Sov så gott sen!

2010-05-25 @ 22:21:08
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0