3maj

Vet ni, nyss fick jag en sådan där konstig känsla. Jag kände att nu, nu blir jag sjuk. Jag känner hur det kliar i halsen, men jag hoppas innerligt att jag klarar mig med endast lite kli idag. För jag har inte tid att bli sjuk, inte tid!
Å andra sidan är det just därför jag får kli i halsen, kroppen håller väl på att säga ifrån, eftersom det är så otroligt mycket att göra nu. Jag är fullproppad med saker som ska kryssas av på "att-göra" listan. Sånt som gör mig stressad.
Nog om det. Idag har jag skapat mig tid att plugga, som jag måste inför prov mm.

Uppdate: Nu ligger middagen i min mage, och jag har pluggat lite lagom, utan att det känns plågsamt. Jag ska strax byta om för träning ikväll. Kan passa på att tala om att det blir ingen uppdatering imorgon.
  Vi ska först springa Väsbyloppet med hela skolan en runda på 7km, jag hoppas jag klarar mitt mål. Sen fika snabbt med Cissi på Wayne's där hon praoar, sen musikalrep i skolan i fyra timmar, sedan fotbollsträning. Jag berättar mer specifikt i övermorgon,
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0