1maj

Jag är hemma från Bollstanäs IP där matcherna dömdes. Otroligt intesiv dag, och nu är jag så sjukt seg och trött.
Jag har i alla fall duschat och tvättat håret, scrubbat och smort in mig. När mamma kommer tillbaka från sin promenad ska hon massera mina fötter, och smörja in dem med någon olja eller nått skulle jag tro.
 Det var hursomhelst väldigt kul och inressant att döma, jo intressant! Det är väldigt kul att jobba med fotbollen på ett annat sätt än att spela själv. Man ser den ur ett annat perspektiv, och lär sig reglerna ordentligt, så man även inser sina egna fel på planen som aktiv spelare. Visst möttes man av lite kritik, men det får man klara, det ingår i jobbet. Men det var så pass lite att det var enkelt att strunta i och hantera. Dock fick jag ändå mer beröm av fler, och vidarebefodrat beröm! Kul att höra!

Orkar tyvärr inte lägga in någa bilder eller något, är verkligen helt slut. Nu ska jag lägga mig i soffan och invänta fotmassage. Ikväll kommer kusinerna över och grillar,
HÖRS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0