3mars

Idag har jag haft en äldigt trevlig och mysig dag med Maria!
Maria ringde imorse och frågade om jag ville bada i poolen på hennes pappas jobb och såklart ville jag det! =)
Gissa om det kändes coolt att gå runt i bikini hemma innan jag gick? Särskilt som det var hu soligt om helst, och alldeles blå himmel!Vi badade på SPA:t där, bubblade och bastade, mysigt! Sedan åt vi lunch där tillsammans och sedan gick vi hem till då hon "hjälpte" mig att packa till fjällen. jag åker imorgon. Vi har också bakat bröd, tekakor. Det sämsta misstaget ever skedde då samtidigt. Istället för 1liter vatten, läste jag fel och tog i 1dl vatten. Vi märkte att det blev lite torrt, men jag tänkte inte så mycket på det. Förrän Maria undrade om jag verkligen hade i 1 liter vatten, men nej, jag hade ju i 1dl vatten. ASGARV

Nu har vi ätit middag, snackat, "mediterat" (haha), och just ätit mango med gaffel ur skålen. Vi väntar på att Tobbe ska komma, men vi tror ändå inte han gör det, heh. Annars bråkar vi om det ska vara Andra Avenyn på TV, vilket det såklart borde vara, men Maria vill se säsongspremiären av Grey's Anatomy...
Vad tycker ni?

PS. Jippie ka yey. Maria sover här
HÖRS

Kommentarer
Postat av: Asall

sv. Nej det var det jag mena :) att du klistrat de. jätte fint (:

2010-03-03 @ 23:09:59
URL: http://simplifiedthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0