23mars

Hej hopp, och ursäkta senaste inlägget igår. Men jag pratade med Frida och Maria om en del jobbiga saker, kunde bara inte skriva då.
 Men för övrigt var dagen rätt bra. Mådde psykiskt dåligt hela förmiddagen, men sedan skulle vi åka skridskor i ishallen med klassen. Jag har inte stått på ett par hockeyrör på tre år, har bara åkt långfärdsskridkor två gånger på två år. Men det var så himla skoj att åka ut på isen inomhus, och åka ordentligt. Jag lärde mig till och med ett par nya saker! Följde med Maria hem efter skolan, då vi hade en del att snacka om. Som tur var kändes det riktigt bra, för båda. Kvällen blev snäppet sämre efter telefon, men snart kommer alt bli helt rent.

Idag har vi studiedag, jippie ka yey! Ska alldeles strax gå till Frida och våldgästa henne och äta frukost där, sedan åker vi hem till Mickis och bakar bullar. Så trevligt vi kommer ha här i regnet!
Sen träning ikväll,
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0