21mars

Har gått upp tidigt idag. Jag var på halvdag Domarutbildning för att få döma 5-manna matcher och 7-manna matcher i fotboll. Cia, min tränare höll i kursen, och hon är verkligen grymt duktig på allt sånt där. Men jisses vad mycket man ska komma ihåg!? Jag kommer stå och bläddra i regelböckerna ute på plan sen. Haha, nejdå, det blir säkert lättare i praktiken! Men så var det en massa grabbar där också, och inte helt oväntat drar de ut på tiden med en massa dumma kommentarer oc frågor. De roliga var i så fall att vi fyra tjejer som var där, vi i mitt lag, frågade ju helt seriöst och trevligt en massa frågor, men killarna fattade nog inte att hon var vår tränare, så de trodde vi var värsta fan-club... HAHA =)
 
Nu är jag hemma och har kollat det nödvändiga på datan, och ska strax ta en macka eller något och lägga mig i soffan och titta på Juno. Senare ikväll är det ungdomsträff i kyrkan där jag konfirmerar mig, så en massa ungdomar kommer dit och temat var: TÅRTTÄVLING.
Låter mycket intressant, särskilt för min del, ni vet att jag är heeeelt knäsvag för allt sånt där. Inte för att det är gott (inte, bara, för det är otroligt gott), men för att dekorera och sådana saker. Själva figuren i sig är det roliga. Nu ska jag dock inte säga något mer om det, eftersom jag inte har en aning om vd det handlar om, det kanske inte har med tårtor att göra?
HÖRS

ps. igår var det vår, all snö hade smält bort och gatorna var torra och jag gick med min splitternya vårkappa. Idag snöade deet en decimeter, och det snöar än.

Kommentarer
Postat av: Josefin (Marias syrra)

Snygg sjal:P<3

2010-03-21 @ 18:12:16
Postat av: Sofia

yeah, I know ;) <3

2010-03-26 @ 15:34:59
URL: http://sofiaalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0