14mars

Har lite bråttom nu, egentligen, men hade lust att faktiskt skriva ett litet inlägg. Det beror säkert på det toppenhärliga vädret! Lägger upp en bild på min softa vår-outfit utomhus, men har inte lagt in bilderna än, och som sagt, bråttom!! Har varit hos Maria i Fresta, och vi behövde prata ordentligt, så vi tog en lång promenad runtrunt bara. Sedan fixadevi naglar och lyssnade på musik, åt lunch och ytterst lite pluggande till matteprovet imorgon. Men allt känns faktiskt bra nu, och som sagt, våren är på väg, och det bidrar till lite lyckokänsla, eller hur? :D

Anledningen till att jag hade så bråttom var ju att jag har träning nu, så jag måste öka farten nu, har inte ens bytt om!
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0