11mars

Vilken toppendag det har varit! No-provet har jag ingen aning om hur de gick, men jag måste i alla fall klarat mig, det kan jag säga med 100% säkerthet! :D
Fast jag måste erkänna att jag var lite low sista lektionen på idrotten, och på vägen hem, men jag blev på så bra humör när jag satte igång att dekorera de där perfekta cupcakesen jag bakade igår. Jag vet, man borde inte skryta för mycket, men de smakade himmelskt...! Ska fota dem strax, de ska stå inne  ikylen en stund bara, så de inte smälter (marsipanen). Måste plugga matte alldeles strax, och sedan äta lite grand innan träningen, och därifrån direkt till lilla, numer stora kusinen som fyller år! 
GRATTIS MARIA! ♥
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0