Typisk sommarlovsdag...

Jaa, morgonen/förmiddagen vet ni ju redan hur den såg ut, så det är väl inget att berätta?
Efter lunchen gick jag och mötte Natta, så kikade vi på hennes hus som deras familj ska flytta in i, en sväng i centrum och fixa en grej och vidare hem till henne. Där upplevde vi barndomen igen, genom att spela ett dataspel för sexåringar, haha- nostalgi. Jag promenixade nyligen hem, blir en hel del promenader idag!
Jag borde kanske börja med någon middag, jag vet inte. Men först ska naglarna filas till, kort och snyggt!
Sedan blir det mat, ledarmöte inför fotbollsskolan (den börjar ju på torsdag) och träning direkt efter det.
Egentligen skulle jag bakat något, bröd eller cupcakes, men det verkar jag inte hinna med, hehe


Hela konfagänget på Gotland- I will miss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0