Sov över hos bästa vän

Jag kom just hem från Silverdal efter en natt hos Maria. Vi hade jättetrevligt! När jag kom dit igåreftermiddag pratade vi lite grand, sen åt vi hemlagade hamurgare, som hennes pappa gjort. Snällt, & gott!
Sedan hade vi lite spa-kväll, och packade in varandras hår i olivolja, och lade ansiktsmasker! Jättehärligt! Sen packade Maria lite inför Dalarna, och vi lyssnade på musik, och pratade lite mer! Sov jättegott i natt.

Imorse bakade vi havrescones till frukost, mums!

Nu ska jag kolla om Cissi vill hänga med till Skinnaråsen och kolla på fotboll, några i laget spelar med DJ (:

Kommentarer
Postat av: Christine

Nej men jag har rest mycket där, det är otroligt underbart!

2010-06-13 @ 15:25:40
URL: http://cavie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0