Sorterar garderoben

Åh vad härligt man kan ha egentligen! Det som är lite synd bara är att man är tvungen vara inne när man rensar bland kläderna! Det som är så otroligt varmt och skönt utomhus, men när jag är klar ska jag gå ut!

Står och provar kläder som ska stanna kvar eller åker ut. Jag är nog faktiskt världens lyckligaste just nu, för precis när jag börjat, så hittar jag mitt vita linne som jag letat efter i snart ett år!! Kom fram till att jag hade nu ytterligare fem vita t-shirts och linnen, men det var något speciellt med det vita, lagom långa, pösiga linnet från H&M Divided, därför är jag nu så glad! :D

Skratta inte åt mig, men jag funderar på fägsortera garderoben...? Nu har jag skiljt på linnen, t-shirts, blusar, tjocktröjor, bälten och sjalar. Men färgsortera, ganska smart eller?
Hur har ni ordnat era garderober? Ge mig tips, I really need!

Efter klädfixet, utomhusvistelse och mat, åker jag in till stan med Maria. Gissa vad vi ska göra??
VI SKA PÅ VÄRLDSPREMIÄREN FÖR ECLIPSE!! Vi kommer gå på Rigoletto, Twilight Night! Alla tre filmer i rad, kommer bli GRYMT kul! Mindre kul att missa träningen, bara, sista för säsongen. 


Åh juste, när jag är klar med den förtsa, har jag en till med byxor, kjolar och klänningar kvar...

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0