Servitris igen!

Har ätit lite breakfast-lunch här hemm nu. I skolan serverades en gul ris-kyckling gröt. Mumma kardemumma, eller inte! Har tömt skåpet idag, och sedan har alla i klassen haft olika aktiviteter. Jag spelade kubb med några till i klassen, och jaa, det var rätt tråkigt. Eller näe, det gick visserligen dåligt, men vi hade väldigt roligt, och stod och skrattade tillsammans med sjuorna i samma lag som oss. Och att ha kul är huvudsaken!

Är hemma cirka en och en halv timma nu. Ska alldeles strax byta om till svart underdel och vit blus, för nu är det dags för nästa serveringsjobb! Dock är det faktiskt riktig servering denna gång. Niorna har sin avslutningsmiddag, så vi ska servera nästan enligt Nobel-middagen. Rätt hand, sida osv... Nu efter lunch plockade vi blommor till dekorationen.

Och ja, sen vet jag inte vad man ska säga? Kan jag säga att jag slutat skolan? Avslutningen är faktiskt imorgon, och förra onsdagen slutade vi med de vanliga lektionerna och hade aktiviteter istället. Men idag är ju sista gången jag kan säga att jag går i åttan? Så nu är det inte långt kvar. Jag längtar faktiskt efter att få se mina betyg!


Sommar, äntligen kan jag känna hur stressen som jag haft mycket
problem med denna termin, som orsakat så mycket tårar och stök
rinna av mig, och jag kan koppla av. Till exempel under äppelträdet
i trädgården. Eller jag hoppas att vi så snart som möjligt kommer iväg
till landet, om så bara för en dag. Där är jag fri.


Kommentarer
Postat av: KLACKARNA I TAKET

TÄVLING PÅ BLOGGEN, VINN UNDERKLÄDER!

http://klackarnaitaket.blogg.se/2010/june/tavling.html



/Elina & Linnéa

2010-06-09 @ 21:19:48
URL: http://klackarnaitaket.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

kul att vara servitris ;-)

Sv: Jag älskar också att packa, underbart! snaaart åker vi, gaaah!

Ha en fortsatt super mysig kväll!

2010-06-09 @ 21:46:19
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0