Powerwalk

Jag började med att gå upp utvilad imorse klockan nio. Då tog jag en powerwalk ensam, på cirka tre kilometer. Det är jätteskönt, särskilt nu närdet är lite fuktigt i luften. Tankarna rensades så skönt! Jag tror jag ska gå i skogen, samma runda varje morgon när jag är hemma på lovet och har tid, det är så skönt!
Sen har jag bara suttit med lillobror vid datan. Ätit frukost har man ju så klart också gjort, dagens viktigaste mål!

Nu ska jag fila naglarna lite snabbt, och sedan fixa lunch. Fredde kommer strax, så äter vi tillsammans, sen ska jag träffa Natta. Kan passa på att uträtta några ärenden då, som banken, och låna lite läsning inför sommaren!

(Fi'låt för min kassa bilduppdatering, kameran är urladdad...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0