Picknick-lunch med bästavän

Rätt låg statistik nu, men det förstår jag självklart! Vem vill sitta inne och läsa bloggar när det är 30 grader ute!? Jag har själv inte tillbringat någon större del av tiden inomhus, som ni märker.

Innan jag åkte till Maria var jag en sanbbis i centrum. Eller snabbis... Jag skulle til banken och sätta in pengar och fixa en grej med kortet, men då... bara 30 nummer till min tur! Jippie, och det är sommar ute! Jag gick och tröstade mig med en jättesöt ring, och så passade jag p att fila naglarna. Lite bättre att få tiden att gå i alla fall...

När jag äntligen kom fram till Silverdal var bästa vän som vanligt världens gulligaste, och hade förberett picknick till lunch, med pastasallad med pesto och jordnötssmör-smörgåsar! Så satt vi i skuggan av ett träd och mumsade och pratade. Sedan dorg vi ut filten i solen och läste bok och bläddrade i en FRIDA-tidning. Jag passade på att måla naglarna lite snyggt i knallrosa också, tjusigt!


Gullig ring som passar min personlighet så bra, och som satt nätt på fingret!
Naglarna ser röda ut, men de är alldeles härligt cerice!

Kommentarer
Postat av: Josefin :)

Det var nog min FRIDA-tidning.... 8) <3

2010-06-29 @ 11:24:54
Postat av: S&fia

Japp, det var det! :D

Tror jag råkade måla lite nagellack på en av sidorna, hehe ;) <3

2010-06-29 @ 13:17:37
URL: http://sofiaalice.blogg.se/
Postat av: Josefin

Haha, det gör inget :) <3

2010-06-29 @ 19:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0