Oväntat VM-resultat?

Solen börjar gå i moln nu, och det blåser lite mer.

Jag ber om ursäkt för min lilla tabbe, såklart var det Spanien-Schweiz, inte Chile!? Vet inte var jag fick det ifrån, jag hade ju till och med på TV:n som bakrundsljud? Aja, blev i alla fall aningen chockad över slutresultatet i matchen! Jag menar, visst fanns chansen att Schweiz skulle vinna, men Spanien är ett av världesna bästa lag inom fotboll? Jag tycker det var synd att de aldrig gick på avslut, utan istället envisades med sina understödspassningar. Schweiz hade inte ens många chanser, med av viljan fick de in matchens ändå mål, det var rätt strongt av dem, men oväntat. Det är ju faktiskt fortfarande möjligt för Spain att ta hem guldet, vem vet?

Framför TV:n körde jag lite styrketräning, så nu är jag verkligen seg. Dagen började ju med 30min powerwalk, sedan förlängde jag min cykeltur med några kilometer. Sedan vände jag bara och cyklade till centrum och lånade sommarläsning på biblioteket, och köpte två par byxor (visar sen) och sedan cykla hem igen. Snabb sopplunch och sedan cykla till Bippen igen och fixa förberedelserna. Cykla hem igen, och styrketräning. Välförtjänt vila idag alltså...


Kommentarer
Postat av: alaa,

Säljer ett par helt nya skor kolla om du vill ha dom, om inte så förlåt för ja stör!

2010-06-16 @ 19:05:49
URL: http://aliich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0