Otroligt mör & motivationssnack

O´ ja. Min kropp. Den känns helt slutkörd, och det är den nog. I tre timmar sprang och gick jag och Mikaela om vartannat och yrrade efter kontroller. Banaon var troligt mycket längre och svårare i år än förra året, och efter nästan två timmar var min motivation på botten. Jag som alltid har motivation på min sida, alltid! Detta var första gången på länge som jag blev på dåligt humör för en sådan sak. Min mun skrek efter vatten. Men det viktigaste var ju trots allt att jag ändå inte gav upp, som jag kände för. Det händer i princip aldrig att jag ger upp. Men otrientering, jag avskyr det! Jag gör det, och har alltid gjort. Då är det svårt att motivera sig när kontrollerna inte går som man vill.

Lyckligtvis var skogen otroligt vacker, och det kändes som när man var liten och byggde kojor i en solig frön skog! Det gjorde det hela lite bättre. Seddan älskar jag ju också att springa, och särskilt när fötter och ben får jobba superhårt inne i skogen, på stiger, rötter, gropar, växter och stenar!

Nu ligger jag med datan i knät och ska bara vila. Tjugo i fyra åker jag till Kista och jobbar på studentmottagningen. Ska bli väldigt kul, men det blir nog tröttsamt i och med hur denna dag såg ut. Nu ska jag lägga över en hop nya låtar i iPod, idag blir det inget mer bloggande från min sida, hinns inte med.
Istället önskar jag er en fantastisk solig dag,
och ett riktigt mysigt fredagsmys!


jag älskar syrener och dess doft!

Kommentarer
Postat av: Caroline

jaha okej det var iaf samma färg som min kamera ^^ färgen är fin iaf ;)

2010-06-04 @ 19:33:54
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Postat av: dani

sv: men digitalkameror är ju också asbra :D puss

2010-06-04 @ 19:52:34
URL: http://danielaz.blogg.se/
Postat av: Emma

härligt härligt:)

2010-06-05 @ 12:37:30
Postat av: Jessica - Du vet att du vill kolla!

Tack, snäll du är! Allt bra med dig i denna värme?

2010-06-05 @ 13:47:01
URL: http://jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0