Morgonskogspromenad

Åh en sådan härlig start på dagen! Jag gick upp klokan nio och satte på mig sportbh, träningströja och korta haremnsbyxor. Snörde på mina joggingskor och gick idag igen i spåret i skogen! Fast jämfört med i förrgår, så var det idag sol och varmt, och istället för den härliga regndoften, luktade det istället av torr skog, liksom en varm ånga från barren på marken! Åh så härligt! Efter en halvtimme när jag var tillbaka igen, gjorde jag en smoothiebanan, mjölk, citronyogurt, blåbär, jordgubbar, mango & havregryn. Till det blev det knäckemackor. Snacka om sommarlovsfrukost!!

Nu ska jag ta cyklen och lämna ett par skor hos min vän. Maria for till Dalarna i söndags, och jag hade skorna hemma hos mig,så jag får ställa dem utanför dörren. När jag kommer hem blir de tstudsmatta och kicka lite boll. Sedan sopplunch! Eller jag hoppas mina bröder går med på soppa, det är ju så gott!

Vi hörs sen,
Ha det så himla bra idag! ♥

Kommentarer
Postat av: Christine

de är på rea till halva priset nu, 150:- !



Jaa hihi det menade jag, väldigt fint. Smoothie är verkligen = sommarlovsfrukost, mums!

2010-06-16 @ 12:54:08
URL: http://cavie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0