Match och träning

Cissi och jag tog en promenad och tittade på matchen mot Rotebro. Jag såg aldrig klart hela, men jag hoppas det gick bra. Var sedan hemma och åt en snabb middag, och vidare till Friskis & Svettis med mamma. Det var sommartema på passet, och det var skoj att köra igenom hela kroppen ordentligt. Det var så länge sen jag tränade där på hög nivå!

Om ett tag ska jag träffa Frida, vi ska handla något söndagstugg, och kolla färdigt på Allt för min syster. Mysigt, säger jag bara! Just nu har jag på mig ett par enorma haremsbyxor. Det har varit så svårt med vädret idag! Ena sekunden spöregnar det, och en skur och svart himmel är ovanfö en, och andra sekunden kan man sola sig så skönt. Konstigt, men inte så farligt. Jag är nöjd med lov ändå! (:

Ha det skönt!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0