Långa dagar

Dagarna blir rätt långa såhär. Man blir ju trött på eftermiddagarna, efter att ha tränat småttingarna!

precis när jag ska cykla hem från fotbollsskolan, öser regnet ned. Jag och Frida G svänger in hos hennes mamma och väntar tills det värsta är över, sen börjar solen genast att skina resten av kvällen, hrm...

Åt en riktigt god middag idag, spaghetti och köttfärssås! I like! (;
Sedan var jag en racersväng i centrum och bytte byxorna jag köpte för ett par dagar sen, var rätt missnöjd med dem faktiskt...
Sedan var det bara myskväll hemma med pappa och lillbrorsan. Mamma är hos en väninna, och Johan jobbar.
Pappa köpte med sig min nya favoritchoklad, och så har vi pratat och kollat fotboll och konsert på TV. Jisses, jag har kollat på TV flera gånger sen sommarlovet började! Det händer inte allt för ofta i min värld, jag har inte tid med apparaten så mycket (:

Så kvällen har varit lugn och skön, och lite tid för avslappning, härligt! Jag har också filat ned mina naglar kort och snyggt, som alltid!
Nu känner jag lite press att gå och lägga mig här, ska upp strax efter sju imorgon...
Sov gott! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0