Landslagets Fotbollsskola

Idag var den igång, den så omskrivna (i min blogg ja, hehe) fotbollsskolan. Jag steg upp halvsju för att komma i tid, och det hela satte igång strax före nio. Då blev det utdelning av kläder, registrering och samling. Min första grupp hade jag tillsammans med Robin, en 94:a som varit med tidigare. Vi ledde P-04, och det var ju lite jobb med ordningsreglerna hos dem... Men det gick ju kanonbra ändå! På eftermiddagen hade jag tillsammans med några andra tjejer i laget F -98-01. Och kan flika in att flickorna var aningen lugnare än grabbarna. Eller så var det bara jag som var mer seg på eftermiddagen efter all sol, och dessutom är de ju äldre, så vi skojade lite mer med dem och kunde lägga träningen på en högre nivå.
Jag måste bara säga att jag älskar att leda folk! Det är bra erfarenhet, och det är verkligen kul!

Efteråt mötte jag Mickis och Frida och Maria, medan jag åt middag. Sedan träning för min egen del med DJ, och nu äntligen vila! Strax läggdags här hemma, haha!

Ni får stå ut med kanske ett inlägg varje dag lite sent om kvällen denna vecka. Jobbar ju mellan åtta och halvfem ungefär...
Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0