Jobb & bröllop

En ansträngande dag, igen. Dock var det match på våran spelplan på eftermiddagen, så vi hade lite struligt med plats där och vï fick ha turnering på Bippen 2-planen istället och flytta oss fram och tillbaka. Man blir rätt död i kroppen efter de är dagarna, men man är ju betald i alla fall. Dessutom fick jag beröm angående förmiddagsgruppen, de mindre barnen pojkar -04, av "rektorn" som tyckte jag var en riktigt bra ledare. Dessutom, det är så gryyymt kul! Jag älskar det här och leda och lära ut!!

När jag kom hem var jag så slut, och dessutom ensam hemma, så utan att packa upp eller byta om kastade jag mig i soffan, och kände mig såklart ändå lite tvungen att titta på kronprinsessan Victorias bröllop.
Nu har jag i ala fall duschat och smort in min kropp, som är rödbränd på diverse ställen... :(

När mamma och pappa kommer hem från stan blir det till att grilla middag, smarrigt!
Ha det så härligt i bröllopsyran♥

Kommentarer
Postat av: alaa

haha tack, från nån hello kitty affär :)

2010-06-19 @ 19:14:43
URL: http://aliich.blogg.se/
Postat av: alaa,

det finns i uppsala haha

2010-06-20 @ 18:54:21
URL: http://aliich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0