Före & Efter

Haha, man blir verkligen DÖD av att vara ute i värmen och jaga, skrika, lära ut och springa runt med ungar hela dagarna!! Så fort jag kommer hem, man är bara slut och ligger i sängen eller soffan och försöker lugna ned den svidande brännan man fått för dagen, och coola ned huvudet.
Idag när jag kom hem duschade, scrubbade och tvättade håret i iskallt vatten länge. Åh så härligt! Man är grym skitig och smutsig varje dag, så det är skönt med strilande kallt vatten. Sedan har jag ätit pasta med sås till middag, gudomligt gott...! Nu blir det bara att läsa amelia (jippey) och vila innan det är en spännande VM.match på TV, Brasilien-Elfenbenskusten. Ska du se?



FÖRE-
Ja, smutsig, solbränd, trötta ögon, stel, utmattad, fett hår...

 

EFTER- Känner mig aningen fräschare med nytvättat hår, scrubbad kropp,
insmord med kräm, ansiktsgelé och bekväma hemmamys-bomullskläder!

Nä, nu ska jag läsa min älskade tidning och stretcha hela kroppen ordentligt!



Kommentarer
Postat av: dani

sötelisöta fräknarr

2010-06-22 @ 21:32:13
URL: http://danielaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0