Bra start på dagen

Jaa, anledningen att denna dag blev så bra,  beror nog på en bra start! Jag säger precis som många andra, frukosten är dagens viktigaste mål. Så fort jag ätit frukost blir jag pigg och glad, måltiden gör verkligen skillnaden! Snälla ni, skippa för guds skull inte frukosten, för det piggar upp både dig själv och omgivningen!

Så, dagens start blev alltså ljumma pannkakor med turkisk yogurt, citronhonung, äppelklyftor med kanel, mjölk och kokt ägg. Jag är nöjd! Sedan blev det en härlig ordentlig hårtvätt så jag kände mig fräsch!

Så tillbringade jag hälften av dagen i stan tillsammans med älskade vän Maria! Kul att ses igen, det var inte så länge sen, men det känns så! Vi knallade runt lite mest på mys, shoppade lite grand, och sedan köpte vi varsin fet smoothie på Blueberry, var tvugna att testa det stället! :D

På väg hem hoppade jag av i Sollentuna och mötte mamma från jobbet. Shoppade lite mer där, och köpte present till pappa, och det sista inför midsommarmaten!

Visar upp nya fynd för dagen strax! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0