30jan

Näst sista dagen på den här måndaden, sedan är det redan februari!!! :O

Klockan är ju inte så mycket än, men jag har redan börjat med att städa min säng. (det är så härligt att ligga i en alldels ren säng medd nya fräscha lakan). Jag har faktiskt tränat också, Friskis har ett pass klockan tio på lördagsmorgnar, det är lite lagom! Egentligen skulle vi ja haft match, som blev inställd pga all denna snö ch kyla. Det är  14 minus här hemma hos mig!

Nu ska jag vila och ha en skön dag. Gå ut och fota i solen, kanske. Senare ska jag träffa Maria och kanske Frida, M ska med min familj och min morbror på bio ikväll. Vi ska se Snabba cash!! Hoppas verkligen den är bra, läste nyligen ut boken, och den var i alla fall väldigt bra!
Ha en härlig helg,
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0