26jan Tidsbrist

Blir inte så mycket inlägg nu, under ett tag. Vi har en hel del läxor som måste göras, och sen är det mycket fotboll och träning. Men jag har bestämt sedan tidigare att jag bara ska skriva när jag vill och när jag har tid! Jag försöker att åtminstone kolla bloggen varje dag, men jag hinner inte alltid skriva...
Men nu vet ni i alla fall hur läget är, så man slipper undra.

Nu ska jag göra, just det, läxor. Träningen är iställd ikväll pga av kyla och snö, men det blir något kul pass på Frikis&Svettis! Men plugg först.
Tror förresten jag måste ringa till stället där jag ska praoa. De har inte svarat på mitt mejl, men när jag ringde var det okej med prao-elever, hoppas det inte är några problem, vill verkligen ha platsen!
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0