200

Haha, det visste ni inte va? Knappt jag själv, blev aningen chockad när jag såg det, med... Det här är mitt 200:de inlägg. Vad tycker ni, är det mycket eller lite? Jag vet faktiskt inte själv vad jag tycker. Men jag startade bloggen i somras, i juni, typ. Och jag började med ett uppehåll- på en månad. Sjukt! Varför började jag blogga innan min lilla sommarturnè fullproppad med saker, nämligen anledningen till uppehållet? Ja, du. Det började nog mest för att jag gillade tanken på att blogga. Skriva och visa bilder på sin vardag som folk skulle bli så fascinerade av, och jag skulle skriva massa bra saker och ha hur många besökare som helst och alla skulle tycka jag var så bra. Ja, i mina tankar alltså. Jag hade ju läst de stora bloggarna ett tag och tyckte det var coolt och lite spännande.
De här med att blogga är ju egentilgen väldigt skumt, nästan.
Konstigt att man kan bli så känd för en sådan sak. Men jag är inte emot det, jag tycker tvärtom att det är coolt, men ändå!
Konstigt att man kan bli så känd för att bli blogga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0