18jan

Hemma från skoldagen efter helgen! Helt okej dag, som alla andra dagar, fast helg är ju bättre, ofcourse! =)
Men ingen speciellt hände, och jag lämndade in teknik-labben så blev jag av med den. Men hem kom jag bärandes på en hemkunskapsbok, hade helt glömt den läxan till imorgon! Aja, typ bara två sidor att läsa:)

Eftersom de FORTFARANDE inte har plogat planerna så kan vi FORTFARANDE inte börja med våra träningar!
Men det blir nog Frikis&Svettis senare ikväll,
HÖRS

PS.
Snart kommer lite allmänna foton och bilder från Tänndalen upp, jag sorterade nämligen nästan alla bilder jag hade på datan i helgen, så nukan jag hitta bland dem. Så nu blir det mera foton med lagom spridning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0