12jan

Jaha, andra skoldagen avklarad. Eller, nja, jag tycker inte det är så jobbig att gå i skolan, så det är ingen fara. Vad som är mer fara: jag har inte börjat på engelskan än, och den ska vara kla imorgon och man måste skriva rätt mycket. Visst, det är inga svårigheter, men jag måste äta först och sen har jag träning! Men jag hinner ändå göra lite efter, fast då skulle jag egenligen vilja se Mästarnas mästare som börjar på SVT1 idag igen. Tykcer det är ett väldigt kul program!
Men självklart så går jag på träningen ändå. Det skulle faktiskt aldrig falla mig in att sitta hemma och göra läxor istället för att träna. Never

Just därför så ska jag sluta att sitta och blogga, så jag kan börja på engelskan innan jag ska äta och träna. Då kan jag också skriva lite grand efter träningen, och på så vis bli klar med arbetet och hinna koppla av, vilket är nödvändigt, framför ett bra TV-program,
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0