7feb

Ikväll är jag helst slut. Jag ska nog börja med idrotts-arbetet snart, så har man det gjort, så sipper man stressa när det börjar närma sig dead-line. 
   Efter min lilla promenad jag beskrev i förra inlägget hade jag träning. Först med vårt eget lag, eller okej, lag&lag, fem pers där idag, och vi fick göra mest vad vi ville i cirka en timme. Sedan kom DamJuniorerna och en del stack ut och sprang. Herre jisses vad jag saknat det. Det var underbart att få snöra på sig löpardojorna och springa. Visst, det var inte särskilt snabbt eller långt, men bara grejen att äntligen få göra det. Kyla och mörker har varit liiiite av ett hinder...
Aja, sedan hade vi något som kallades fotbolls-workout, som var jättekul. Sedan en del teknik mm, och match med smålagsspel i slutet. Totalt tränade vi tre timmar, rätt intensivt. Tufft, men kul.
Fast hade knappt ätit något på hela dagen, så slutet på träningen blev lite seg med illamående och huvudvärk, men jag kämpade på.
Väl hemma bad jag pappa som skulle handla, köpa med sig lite goda naturgodis-bitar, som jag kunde mysa med efter maten. Så nu sitter jag här i min säng med laptopen i knät, och lyxar på naturgodis, this is life,
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0