6feb

Jaja, äntligen helg och lite avslappning!
Har i och försig varit vaken sen halvåtta imorse...Hade nyrekryteringen idag, och när jag väl kom dit frågade de om jag ville ta ett dubbelpass, eftersom det fattades två tränare i gruppen efter. Och det var enklast för mig att ta båda trupperna eftersom klockan tolv, då den sista gruppen slutade, hade vi fotografering med mitt lag. Jag hade ju ändå inte hunnit hem för fem öre.
Så nu har man blivt snygg på foto dels tillsammans med en hög sex-sjuåringar, och dels tillsammans med en hög flickor -95. Jag måste erkänna att jag diggar det sistnämnda!

Hade först tänkt att hänka på till centrum med några i laget, men det blev inte så mycket tid över, för snart ska jag träffa Frida och Tobbe, så ska vi träffa Oliver och säga grattis till honom. Ikväll kommer Nora med familj hit, och familjen Dahlbeck för att äta massa mat. Okej, man kan ju kalla det middag också...
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0